مرکز نوسازی و تحول اداری اقدام به ثبت تجارب و درس‌آموخته‌های عملی مربوط به «مراسم پیاده‌روی اربعین در سال ۱۴۰۲» کرده است.

اربعین

همشهری آنلاین: این گزارش حاوی گزاره‌های سیاستی و مدیریتی از تجارب و درس‌آموخته‌های عملی و میدانی ثبت و مستند شده بالغ بر ۱۵ نفر از مدیران ارشدی است که نقش و مسئولیت ویژه در اجرا و برگزاری رویداد پیاده‌روی اربعین داشتند که با هدف انتقال و اشتراک‌گذاری آن‌ها در بین مجموعه مدیریت شهری تهیه و تدوین شده تا با بکارگیری‌ آن‌ها توسط مدیران در حوزه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا گامی مهم و مؤثر در ارتقای کیفی رویداد براساس رسالت، اهداف و انتظارات پیش‌بینی شده برداشته شود.

بنابر این گزارش، برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در عراق در طی سال‌های گذشته علیرغم همه نقاط قوت و مثبتی که داشته‌ است، با چالش‌هایی هم در حوزه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری و هم در حوزه اجرا و عملیات مواجه بوده است. توجه نکردن به توصیه‌های یاد شده، نه تنها ممکن است به اجرای بهتر آن در سال جاری و سال‌های آتی نیانجامد، بلکه در شرایط سخت‌تر با ایجاد یک حافظه و خاطره منفی در میان ذی‌نفعان، فرصت اقدامات راهبردی برای آینده را نیز از مدیریت شهری و شهرداری تهران سلب می‌کند.
درحالی که اجرای موفق توصیه‌های یاد شده، ضمن ارتقای کیفیت برگزاری رویداد و میزان رضایت عمومی از نحوه عملکرد مدیریت شهری در یک رویداد بین‌المللی، منجر به افزایش استقبال و حضور توأم با احساس رضایت‌مندی، شور و اشتیاق بیشتر زائرین در مراسم خواهد بود که از جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و دینی آثار و نتایج مثبت به همراه دارد.

برای دریافت فایل "پیاده‌روی اربعین در سال ۱۴۰۲" به لینک ذیل مراجعه کنید.
https://tahavol.tehran.ir/Portals/۰/Documents/۱۴۰۳/ReportArbaein.pdf

کد خبر 871697
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha